Tillbaka efter ett break

Hej. Jag är tillbaka efter ett ganska långt break från bloggen. Ca 2 månader har jag varit borta och nu har jag tänkt att köra igång den på riktigt igen.

Speltips: Anaheim - New York Islanders
Sport: Ishockey
Liga: NHL
 
Anaheim är inne i ett stim
Anaheim är det lag som överraskat på mig mest i år. Laget kommer hem till Honda Center med två vinster på bortaplan och det är inte mot vilka lag som helst. 2-5 mot St Louis inatt och 2-3 efter straffar mot Chicago iförrgår. Laget är inne i ett väldigt stim och har svårt att se att tappar poäng mot dåliga Islanders.

Vad håller Islanders på med?
Det är den stora frågan. Laget har som alla vet haft deras största stjärna Tavares skadad och det är kanske därför man är helt under isen. Han är tillbaka i laget idag och vi kan nog räkna med något poäng från hans klubba men jag tror inte det räcker. Laget har 9 (!) raka förluster och inatt blir det en till.

Spel: Anaheim/Anaheim -1
Odds: 1.70 på ettan och -1 ger 2.16
Vinstchans: 80% enligt mig
Bolag: Unibet
Nedsläpp: 04.00

Ha en trevlig kväll.

MVH
Adrian




Kommentarer
Postat av: Rasmus

Anaheim känns som ett sunt spel. Tar med den i en trippel med två CL matcher och hoppas på guldregn :) Kul att du är igång igen. Har saknat dina speltips.

2013-12-10 @ 17:05:58
URL: http://www.banklan.n.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: